مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 20:252021-11-24ورزشي

لیگ برتر والیبال کشور| شکست هراز و هورسان در روز ناکامی والیبال مازندران!


تیم های فولاد سیرجان ایرانیان، شهداب یزد، شهرداری گنبد، فولاد مبارکه سپاهان، پیکان تهران، آذرباتری ارومیه و راه یاب ملل مریوان در هفته نهم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها امروز (چهار شنبه) با هفت دیدار در شهرهای تهران سیرجان، یزد، گنبد، رامسر، تهران، گرگان و رفسنجان پیگیری شد.

* سقوط سه پله ای لبنیات هزار آمل در جدال حساس این هفته تیم شهرداری گنبد از لبنیات هراز آمل پذیرایی کرد و میهمان خود را سه بر یک شکست داد.

رقابت دو نماینده گنبد و آمل سابقه دیرینه دارد و جایگاه فعلی آن ها در جدول نیز حساسیت این مسابقه را دو چندان کرده بود و شاگردان عظیم جزیده با کسب این پیروزی پنجمین برد خود را به دست آوردند و جای لبنیات را در رتبه چهارم جدول گرفتند.

تیم گنبد در ست سوم این مسابقه پایاپای 25 بر 21 مغلوب شد اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 32 بر 30 و 25 بر 22 به پیروزی رسید.

اصغر درفش کاویان، نورقلی نیازی و بهروز جعفری تیم نظارتی این مسابقه بودند که به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه و ناظر داوری بر عملکرد دو تیم نظارت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال کشور| شکست هراز و هورسان در روز ناکامی والیبال مازندران!

لیگ برتر والیبال کشور| شکست هراز و هورسان در روز ناکامی والیبال مازندران!